سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جبرئیل همراه هفتاد هزار فرشته پس از نمازظهر نزدم آمد و گفت : . . . ای محمّد ! هرکس با جماعت بودن را دوست داشته باشد، خداوند و همه فرشتگان دوستش خواهند داشت . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
چهارشنبه 86 دی 12 , ساعت 11:48 عصر

کباب شترمرغ

مواد لازم:

گوشت شترمرغ.............3 کیلو-فلفل قرمز خردشده ...........1 عدد-فلفل سبز خرد شده...........1 عدد

-پیاز بزرگ خردشده.............1 عدد-آب آلبالو ........................2 پیمانه-روغن زیتون ....................2 پیمانه-سیر ریز شده .................5 عدد-سس..........................2 قاشق غذاخوری-رزماری.....1 قاشق غذاخوری

فلفل..........................2 قاشق چایخوری-آویشن......................1 قاشق چایخوری

نحوه پخت تمامی مواد را با هم مخلوط کرده و کاملا ورز میدهیم سپس آنرا برای 24 ساعت در آب نمک و سکه میخوابانیم (برای تردی و مزه)سپس آن را به سیخ کشیده و برای مدت 2 دقیقه حرارت می دهیم(در صورتی که مایل به خشکتر شدن کباب هستید آن را بیشتر حرارت دهید).

 

استیک شترمرغ

مواد لازم:

گوشت شترمرغ 200 گرم- سس مایونز 2 قاشق غذا خوری- نمک نصف قاشق چایخوری-سیر نصف قاشق چایخوری-فلفل سیاه نصف قاشق چایخوری

گوشت را قبلا در پیاز رنده کنید و بعد از مدت کافی آن را کباب می کنیم . سپس آن را کاملا پوشانده و نمک پودر سیر و فلفل را روی آن می پاشیم سپس به مدت لازم(3 یا 4 دقیقه) دوطرف آن را کباب می کنیم و آن را در دمای 150 درچه فارنهایت قرار میدهیم  زمانی که آب آن کشیده شد استیک آماده است.

سس استیک

مواد لازم:

قارچ 4 عدد - پیاز کوچک 1 عدد- سرکه به مقدار لازم- نمک و فلفل به مقدار دلخواه

پیاز و قارچ را پس از خرد کردن در روغن زیتون ریخته سپس سرکه و فلفل را به آن افزوده میکنیم وآن را خوب هم میزنیم سپس آن را با استیک سرو میکنیم.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ